Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
EN
Masterclass Digitale Marketing & Communicatie

Masterclass Digitale Marketing & Communicatie

Welke veranderingen maken ons functioneren als marketeers en communicatiemensen fundamenteel anders? Deze masterclass geeft handvatten met deze veranderingen om te gaan en tegelijkertijd positief kritisch te blijven.

Aanvragen brochure

Aanmelden

We gaan o.a. in op de volgende vragen

  • Hoe ga je om met merkbeheer in een ongecontroleerde wereld?
  • Hoe vang je aandacht in een versnipperd medialandschap?
  • Hoe zorg je ervoor dat anderen je merk communiceren en verkopen?
  • Waar staat je merk voor?
  • Hoe maak je contentmarketing meetbaar?
  • Hoe kunnen we budget alloceren en hoe kunnen we de doelstellingen in relatie tot de communicatiemiddelen optimaliseren?
  • Heb je de webcare goed geregeld en hoe verhoudt zich dat tot het community management?
  • Wat zijn de ontwikkelingen en mogelijkheden van neuroscience en impliciete meetmethoden?
  • Wat is eigenlijk het consumentenperspectief van privacy-wetgeving? En hoe kijken consumenten naar authenticiteit en transparantie?

Voor wie

Dit programma is bedoeld voor communicatie-, marketing-, media-, brand- en marketingcommunicatiemanagers en directors die (mede) verantwoordelijk zijn voor marketing & communicatie.

Docenten

De Masterclass wordt begeleid door prof. dr. Ed Peelen, UvA en drs. Jorge Labadie MBM, Strategy Director 37°Celsius en Affiliate Professor, UvA. Verschillende wetenschappers verzorgen een bijdrage in het programma, o.a. dr. Stefan Bernritter (Goldsmiths, University of London), dr. Joost Verhoeven (UvA) en dr. Hilde Voorveld (UvA). Diverse gastsprekers zullen verder een bijdrage verzorgen, o.a. dr. Daan Muntinga (Strategy Director bij Mensch), Stefan Bothoff (Social Media Manager bij VodafoneZiggo), dr. Marnix van Gisbergen (Professor Digital Media Concepts bij NHTV) en dr. Roeland Dietvorst (Neurowetenschapper bij Alpha One).

dhr. prof. dr. E. (Ed) Peelen

Bijzonder hoogleraar contentmarketing UvA

Fotograaf: AAGS
Masterclass Digitale Marketing & Communicatie
Diploma Certificaat
Type Contractonderwijs
Vorm Kortlopend
Studielast EC, 6 weken
Voertaal Nederlands
Toelatingseisen Vooropleiding nodig
Start Oktober